خط تولید فروکتوز
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

ماده گلوتن یکی از موادی است که به مقدار مشخصی مانند: در جو، گندم و چاودار وجود دارد. گندم از جمله پر مصرف ترین ماده غذایی در این بین است. 

خط تولید گلوتن که به این صورت است و از سیلوی گندم شروع شده و بر اساس ویژگی های موردنظر انتخاب می شود که در این قسمت بسیار مهم است که گندمی تهیه شود که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد. 

اما ممکن است برای تولید نشاسته از گندم، گندمی با کیفیت انتخاب نشود چرا که فقط هدف نشاسته است و مدنظر می باشد. 

برای خط تولید فروکتوز مانند تمامی خطوط تولیدی باید بهترین و با کیفیت ترین دستگاهها انتخاب شود که محصولی با کیفیت نیز روانه بازار شود. 

فروکتوز در واقع یک شیرین کننده طبیعی است که در انواع میوه ها و همچنین عسل یافت میشود. حال تولیدکنندگان فروکتوز این ماده را در کارخانجات انجام می دهند و این ماده را به شکل شربت در صنایع غذایی و دارویی تولید کرده که جایگزین بسیار مناسبی برای ساکارز است. 

در روش تولید دکستروز که یک ماده به صورت خشک و آبدار از قند حاصل از ذرت تهیه می شود که اما این ماده در روش صنعتی به وسیله حرارت دادن، آنزیم ها و اسیدها بر روی نشاسته و هیدرولیز تولید می شود. 

این ماده را می توان در نان، آدامس، آبنبات، ترشیجات و ... پیدا کرد. برای خط تولید نشاسته سیب زمینی و اسامی دستگاههای مورد نظر در مورد هر یک خطوط تولیدی که در این مطلب توضیح داده شد می توانید به سایت سارگن استون مراجعه کنید که لینک آن در انتهای مطلب قرار داده شده است. 

اما اجرا و راه اندازی محصولاتی که ذکر شد نیازمند خرید دستگاهها و پرداخت  با سرمایه ای بسیار بالا است که ممکن است حتی قدم گذاشتن در این راه شما را به سود بالایی نیز نرساند چرا که اولا تولید چنین محصولاتی نیاز اصلی جامعه نمی باشد و دوما از این گونه محصولات به مقدار بسیار زیاد در بازار وجود دارد. 

در نتیجه برای سرمایه گذاری در این خطوط تولیدی بهتر است تمامی جوانب بررسی شود و چه بسا انواع خطوط تولیدی پرسودی نیز وجود دارد که می توانید آنها را انتخاب کرده و شروع کنید و در کمترین مدت زمان به بیشترین سود و بازدهی برسید. 

برای دریافت مشاوره در زمینه انواع خطوط تولیدی که شرکت سارگن ارائه می دهد می توانید با شماره هایی که در سایت سارگن قرار داده شده است ارتباط برقرار کرده و از خطوط تولیدی که شرکت ارائه می دهد اطلاعات مفیدی به دست آورید. 

www.sargonstone.com





:: بازدید از این مطلب : 512
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: